EUSPOT lehiaketa

4. mailako hainbat ikaslek Euspot lehiaketan parte hartu dute.
Finala Aretxabaletan izan zen eta gure ikastetxeko talde bat sailkatu zen bertan. Sailkatu eta publikoaren saria irabazi dute "Gora begira mundu berria" lanarekin.
Zorionak eta bejondeizuela, laukote!!

SORALUZEKO UDALAREKIN BAT EGIN DUGU AGENDA 2030 LANTZEKO

2024ko urtarrilaren eta martxoaren bitartean Soraluzeko institutoko ikasleek aztertu egin dute herriko argiteria. Horretarako, gela bakoitzeko ikasleak taldetxotan banatu dira, eta taldetxo bakoitzak, kale, parke, eremu edo plaza konkretu bat landu du eta gero lana bateratu egin da. Lanketa hau ikas-orduetatik kanpo egin da, iluntasunean.

Ikasle taldetxoek  fitxa batzuk bete zituzten, eta honako datu hauek jaso zituzten: okapena, argitasun sentsazioa, argiteriaren norantza, argiztapen maila, argien kolorea, bonbilak motak, pizteko orduak,  eta farolen arteko distantzia. Datuak bildu ostean,  my maps programa erabili da mapa bat sortzeko. Orokorrean argitaria egokia zela ondorioztatu da eta erabilitako bonbilek irizpide jasangarriak betetzen dituztela. Hala ere, kasu batzuetan argi gehiegi eta beste batzuetan gutxiegi dagoela kontsideratu da.

Maiatzaren 24an goizeko 10:30etan Soraluzeko Udalean egingo den Pleno Txikian egindako lana azalduko dute ikasleek. Ekitaldi honetan, ikasleek tokiko agintariekin beren lana aurkezteko eta mezuak partekatzeko aukera izango dute.

IRISARRI 2024.

DBH 1eko gure ikasleak poz-pozik dabiltza

MURAL TAILERRA

KULTURA ESKOLAREN eskutik Mikel Rema eta Jokin Sortworekin burututako mural tailerra.

EGUNEAN BEHIN LEHIAKETA

Euskara mintegiak antolatutako Egunean Behin lehiaketaren 2.denboraldiko saridunak:
Lehen postua 1.mailako Zuhaitzek eta 2.saria Inarrek zozketaz lortu du.

AURREMATRIKULAZIOA 2024-2025 IKASTURTEA

INFORMAZIOA ONDORENGO ESTEKAN.

ANIZTASUNETIK ERAIKIZ BIDEOA BEGISARE, ORIO, SORALUZE

GABONAK 23-24

Pintxo lehiaketa 23-24

Bertsionatuko ditugu obra ezagun batzuk?

DBHko ikasleek "Bertsionatuko ditugu obra ezagun batzuk?" proiektua amaitu dute institutuan egindako lanen erakusketa antolatuta.

Plastikako, ikusizko eta ikus-entzunezko hezkuntza ikasgaian hiru hilabete iraun duen proiektua egin dugu.

Proiektu honetan hainbat artisten lanak eta bizitzak aztertu eta beraien obra bat bertsionatu du talde bakoitzak. Ondoren, bertsionatutako obra horien maketak egin dituzte eta amaitzeko institutuan museoa zabaldu eta bisita gidatua egin dute beraien lanak aurkezteko.

Proiektu Komunitarioak

Proiektu Komunitarioak-Begisa

Arriskuen maparen txostena aurkeztu dugu udaletxean

Soraluze BHIko 3. mailako ikasleek Proiektu Komunitarioak ikasgaian herri mailako pare bat lanketa ari dira burutzen. Horietako bat Begisarerekin osatu dute (ikusmen murriztua dutenen elkartea). Ikusmen murriztua duen jendeak herriko kaleetan dituzten arazoak identifikatzea eta konponbideak proposatzea gaia izan dute abiapuntu.

Elkarteko hainbat kiderekin egon ostean, Soraluze ikusmen murriztua duten pertsonentzat hobetzeko proiektu bat lantzeko proposatu zieten ikasleei. Kalera irten eta arriskuak non egon daitezkeen aztertu dute. Hobekuntza hauek nahiko sinpleak dira, gehienetan eskailerak nabarmentzea eskatzen da, hau oso lagungarria dela azaldu zutelako.

Lanketa honetan herrian ezaguna den Jose Luis Arizaga, Txipi, eta Pili izan dituzte eta izango dituzte bidelagun. Txipi Begisareko kidea da eta berak oso ondo ezagutzen du herria eta “Arriskuen mapa” osatzeko ezinbestekoa da.

“Arriskuen mapa” Udalarekin eta Begisarerekin elkarlanean osatu nahi da Soraluze inklusiboagoa egiteko abiapuntuak zehazteko, irisgarritasun plana bultzatuz.

Maiatzaren 3an hainbat ikasle eta Txipi bera Udaleko hirigintza teknikariarekin, Lur Etxeberriarekin, batu dira egindako proiektuaren berri emateko.

Osatutako txosten hori lantzen jarraituko dute, oraindik badago eta lana Soraluze herri irisgarriagoa izan dadin, denok eskertuko dugulako, denok egiten eta osatzen baitugu Soraluze.

3. mailako Proiektu Komunitarioak ikasgaiko ikasleak.

John Andueza idazlearen bisita

Martxoaren 9an John Andueza idazle arrasatearraren bisita izan dugu institutuan Idazleak ikastetxeetan programaren baitan. 1. mailako neska-mutilekin aritu da bere ibilbide profesionalari buruz berbetan.
Aurrez Larunbatean Bukowskin eta San Ferminetan, Lesakan eleberriak landu ditugu gelan. Ikasleek idazketa prozesuari eta idazle baten bizitzari buruzko jakin-mina asetzeko aukera izan dute solasaldi
honetan.
Eskerrik asko John eta laster arte.

HEDATZE EGUTEGIA

ESKOLA JASANGARRIA ZIURTAGIRIA