RCP TAILERRA

Hauspoa proiektuaren barruan Soraluze BHIko 3. eta 4. mailako ikasleak burutzen ari diren tailerra. Osasun zerbitzuarekin eta Udaltzaingoarekin elkarlanaz antolatutako tailerra da hau. Larrialdi bat parean tokatuz gero gure gazteek zer egin dezaketen ikas dezaten sortu egin da. Izan ere, Birika eta Bihotzeko Erreanimazioa praktikatzea ez da batere zaila eta pertsonaren bizitza salbatu dezakegu. Kiroldegian gauzatuko ditugu. Lehen taldeak apirilak 2an izan du tailerra. Beste biak, apirilaren 9an eta 30ean izango dira.

KARAKATE

Aurten 4. Mailako ikasleek Karakaten ibilaldi gidatu bat egin dute Aranzadiko kidea den Manu Ceberiokin.

GOMIZTEGIKO IRTEERA

ARTZAIN MUNDUA Landa ingurunea eta ingurune horretako lehen sektoreko jarduera batzuek ezagutu ditugu. Gomiztegi baserrian, artzain eskolan, artzain mundua ezagutu dugu. Ardi gazta nola egiten den ezagutu eta gatzatua egin dugu. Ondoren, Arantzazun bazkaldu eta bertan bisitaldia egiteko aukera izan genuen.

ABENDUAK 3: EUSKARAREN EGUNA

OHARRA: KLASEAK PRESENTZIALKI BIHAR, IRAILAK 17, OSTEGUNA, 11:30ETATIK AURRERA

Kaixo familia,

Hezkuntza saileko arduranarekin hitz egin ondoren ziurtatu digute bihartik aurrera ordezkoak izango ditugula, beraz 11:30etatik aurrera ikastetxea irekita egongo da eta klaseak presentzialki izango dira.

Ondo izan.

Zuzendaritza

----------------------------------------------------------------

NOTA INFORMATIVA: CLASES PRESENCIALES A PARTIR DE LAS 11:30, MAÑANA, JUEVES, 17 DE SEPTIEMBRE .

Estimadas familias;

Después de hablar con los responsables de educación nos han asegurado que a partir de mañana tendremos los sustitutos que nos faltan, por lo tanto mañana a las 11:30 se abrirá el instituto y reanudaremos las clases presenciales.

Un cordial saludo.

El equipo directivo.

JANTOKIA 2020-2021/ COMEDOR 2020-2021

Kaixo, familia

Hemen duzue atxikituta  Soraluze BHI ikastetxeko jangelan izena emateko bete beharreko orria (2020-2021 ikasturtea).

Eskabidea bete eta bertan agertzen den helbide elektronikora bidali: soraluzebhi.idazkaritza@gmail.com

Errespetatu epeak. Eskaera egiteko azken eguna: irailak 1, asteartea.

JANGELA_IZENEMATEA

Besterik gabe, ondo izan.

Idazkaritza

EZOHIKO AZTERKETAK

BATXILERGOA – ONARPENA ETA MATRIKULAZIOA /ADMISIÓN Y MATRICULACIÓN EN BACHILLERATO

IZENA EMATEA ON LINE: MAIATZAK 4-21

Izena emateaz gain, eskatzen den dokumentazioa eskaneatu eta plataformara igo beharko da.

INSCRIPCIÓN ON LINE: 4-21 DE MAYO

Además de rellenar la inscripción, se deberá escanear la documentación solicitada y subirla a la plataforma.

IZEN EMATEA PRESENTZIALA/SOLICITUD DE MODO PRESENCIAL :

Dokumentazio guztia, batxilergoa ikasi nahi den institutuko bulegoan aurkeztuko da, aurretik zita eskatuz. MODU PRESENTZIALEAN IZENA EMATEKO EPEA: MAIATZAK 11-22

Se presentará toda la documentación en la secretaría del instituto en el que se desea estudiar el bachillerato como primera opción. Previa petición de cita. PLAZO PARA LA SOLICITUD DE MODO PRESENCIAL: 11-22 DE MAYO

ELGOIBARKO INSTITUTUA: http://www.elgoibarbhi.hezkuntza.net/es/inicio1

EIBARKO INSTITUTUA      http://www.eibarbhi.hezkuntza.net/eu/

BIZILABE SORALUZE

EUSKARAREN GINKANA

Abenduaren 4an, Eibarko Coliseo Antzokian, Deba barreneko Euskararen Ginkanaren finala jokatu zen. Kutxa Ekoguneak , Euskalzaleen Topagunearekin batera antolatutako lehiaketaren irabazleak Soraluze BHIko Soragarriak izan ziren eta 800€-ko saria lortu zuten. Saria ikasketa bidaiarako izango da. ZORIONAK 4. DBHko ikasle guztiei!

HAUSPOA LAGUNTZAK/ AYUDAS HAUSPOA

EUSKARALDIA

Ikastetxetik euskara erabiltzeko testuinguru eta egoera berriak, abegikorragoak eta babestuagoak sortu nahi ditugu. Horregatik, EUSKARALDIAn parte hartzera animatu nahi zaitugu.

ZER DA?

Euskal Herri osoan egingo den ariketa sozial bat da. Helburua: hizkuntza ohiturak astindu eta ohiko harremanetan euskara gehiago erabiltzeko ariketa da.

NOIZ?

2018ko azaroaren 23tik abenduaren 3ra bitartean.

NOLA?

Bi rol aukeratu daitezke horretarako, eta ariketa egiteko modu bana adieraziko dute.

.- Ahobizi: "Ulertzen duenari euskaraz egingo diot, hark erdaraz erantzun arren. Ezezagunei lehen hitza, gutxienez, euskaraz egingo diet".

.- Belarriprest: "Egidazu euskaraz, nik ulertzen dut eta. Agian erdaraz erantzungo dizut, baina zuk niri euskaraz egitea nahi dut".

NON?

Bakoitzak bere inguruan, bere ohiko jardunean: familian, ikastetxean, lagunartean…

Izena eman eta parte hartzeko : https://euskaraldia.eus/

IKASTURTE HASIERA

Irailaren 7an, ostirala, 11:30etan.

1ºDBH ko ikasleen Chromebookak egun horretan bertan gelan banatuko dira.

AZAROAK 25: emakumeen aurkako indarkeriaren kontrako nazioarteko eguna

Aurten ere, Soraluzen, Indarkeria Matxista ekidite aldera, azaroaren 25aren “Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko egunaren” inguruan hainbat ekimen antolatuko ditu Soraluzeko  Udalak, herritarrei gai honen inguruan sentsibilizatze aldera.

HEMEN EGITARAUA

ESKOLA JASANGARRIA ZIURTAGIRIA